آموزش نرم افزار حسابداری رافع7-اوریجینال
نوشته شده توسط : zarrineh

آموزش نرم افزار حسابداری رافع7-اوریجینال

آموزش نرم افزار حسابداری رافع7-اوریجینال

قیمت:18000 تومان

نرم افزارهای حسابداری امروزه كاربرد گسترده ای یافته اند. در این میان نرم افزار رافع 7 در بین بسیاری از شركت ها و فروشگاه ها مورد استفاده واقع می شود.این مجموعه در بردارنده ی آموزش نرم افزار حسابداری رافع به شكل فیلم می باشد و به زبانی ساده محیط برنامه را از نصب تا اجرا بیان كرده و در قالب یك مثال ( شركت شیرین پخش مشهد ) كلیه ی بخش های نرم افزار را آموزش می دهد.

آموزش رافع 7 به شكل فیلمقابل اجرا روی رایانه های شخصیقابل اجرا روی دستگاه های پخش خانگی پس از باز كردن فایل فشردهقابل استفاده برای كلیه افرادی كه می خواهند بدون كمك حسابدار از رافع 7 بهره برند.فابل استفاده برای حسابداران و مدیران مالیقابل استفاده برای دانشجویان مدیریت و حسابداری برای مقاصد آموزشیقابل استفاده توسط كلیه ی مراكز آموزشی فنی و حرفه ای و ... برای مقاصذ آموزشیقابل استفاده توسط كلیه ی شركت ها و موسسات و فروشگاه هاقابل استفاده توسط كلیه ی مدرسین و دانشگاه ها.هدیه ی ویژه خرید شما یك جلد كتاب الكترونیكی كه به همراه خریدتان ارسال خواهد شد.

برخی از ویژگیها
1) قابل اجرا روی رایانه های شخصی  2) قابل استفاده برای كلیه افرادی كه می خواهند بدون كمك حسابدار از رافع 7 بهره برند.  3) قابل اجرا روی برخی دستگاه های پخش خانگی  4) فابل استفاده برای حسابداران و مدیران مالی  5) قابل استفاده برای دانشجویان مدیریت و حسابداری برای مقاصد آموزشی

        خرید         












:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: